開心字典

2008/08/08

七月中亞視食住棟溝笑的勢頭重播開心主流派,於是youtube就多了很多很多好笑的片段,陪伴我渡過許多個寂寞的晚上。

最愛的莫過於《開心字典》,早前網上有人提過這或許是食字gag的始祖,我主觀的意願也如是,有些字真的食得很正很好笑,自己從來沒想過原來有些字可以有這樣的食法;也很希望開心字典全是林敏聰的手筆,他確是一個鬼才。

大多早於重播前的開心生字已經背得滾瓜爛熟,而在所以更愛新的片段,看看自己能否學以致用。

例如這一段,「秋」字,「秋」也可解作「打」。例如:「打你」即為「秋你」;「打到人流血」即為「抽血」。

最後,有一個open question:「有三個好肥既阿sir打到阿胡楓飛起」係乜野?諗左十五秒,個腦閃左幾個字出黎,心諗一定冇走雞。

有冇人諗到?(過兩日開估)

8 回應 to “開心字典”

  1. 火鶴 Says:

    有.

    「秋XX XXX」

  2. 詩白爾 Says:

    有一日胡楓俾三個肥左o既曾sir打到飛起之後,走去蛇王標間秋瘋喜衫蛇肥食大廚側田主理o既蛇羹加凍啡走甜一杯!

  3. gordon Says:

    樓上講得好明顯haha
    btw奧運開波就要停播,完左未變有得再播…

  4. Karen Says:

    係"秋風起, 三蛇肥"。

    又, 報告下我已睇了七月十七日那場"楝溝笑", 好好睇但時間太短(可能係就住一班上班一族第二天返工), 那場嘉賓有李思捷, 王祖藍, 林曉峰, 錢嘉樂和阮兆祥; 嘉賓表現同樣出色, 尤其係李思捷和王祖藍, 因為曾志偉讚他們扮o野和歌喉好, 於是點名叫他們做其show的嘉賓。

    希望出了碟後, 您可以買回來"望梅渴"。

  5. Kam Says:

    嗯,我都想起答案,跟Karen一樣。

    我也很喜歡看「開心主流派」,那是經典節目。

  6. Justin Says:

    火鶴:中!勁!

    詩白爾:答對!!不過冇獎!

    Gordon: 我都希望完左有得再播。

    Karen: 快啲出碟就好!

    Kam: 我仲以為自己諗到好醒。原來咁多人都識⋯⋯⋯

  7. 揚眉女子 Says:

    我因為你呢篇而上網搵返"開心字典"黎睇!

  8. Justin Says:

    你而家就幸福啲,有咁多開心字典。

    兩個月前,先至得幾集,比我煲到爛。


發表迴響

