平郵勿用

2008/08/16

IMG_0331

這次作了長期抗戰的準備,寄了三箱書和雜物去羅德島。貪平,寄了平郵,要等六至八個星期事少,失節事大。

為了用盡每箱20kg的quota,在家裏對住個磅來裝箱,偏偏第一箱就奶野,到郵局後發現起重零點幾kg,要開箱把拿走幾本書。問題是原本我用牛皮膠紙封箱,在郵局開箱後我回能借來壞鬼透明膠紙重新封箱,心想應該冇事掛。

星期二,收到兩箱,溶溶爛爛的,箱裏的dvd盒竟然給撞爛了,究竟運送過程有幾恐怖?三箱都在同一日寄出,未到的一箱就是以透明膠紙封的那箱,如果搬運過程太過暴力,恐怕凶多吉少。那箱裏,有很多書,還有,一個蘋果keyboard和羽毛球鞋。

以後都唔敢用平郵。

祝自己好運。

15 回應 to “平郵勿用”

  1. 米搞 Says:

    所有運貨工人都係用「掉」既方式泥搬運既,個logic係咁樣「粗搬」,比要慢慢小心咁運你件嘢快好多...而最主要既係,當佢咁樣搬而整爛你件貨時,跟本冇人可以identify到係邊個搬運工人既錯,而你(貨主)亦無從追究...

    所以結論係,都係俾多啲錢揾F又或者D字頭既公司囉...又或者都係,買多兩卷波波紙啦~

  2. Justin Says:

    吖吖吖吖!!!唔好嚇我!

    呢個教訓好貴!

  3. cr Says:

    查實,貴或者平都係用「掉」嘅方式搬運嘅,我响機場見過人搬d行李,嚇得我呀...

    又:無論用邊間公司,都係差唔多嘅。

    下次都係買多d bubble wrap好過。

    good luck bor.

  4. Melody Wu Says:

    無錯..
    就算系UPS, DHL, Fedex都系會甘..
    so..裡面嘅野好自己執生…

    我唔夠膽寄DVD..恐怕會兇多吉少..
    書嘛..還okay呢…

  5. Justin Says:

    cr, melody:
    一生人第一次寄咁大個包裹,總要受些教訓⋯⋯已作了最壞打算,痛心的是唔見左兩三本董橋和林行止。

    個包裹比人掟其實應該預左,我最懊惱既係點解我當日重新封箱時點解唔行多兩步睇多卷牛皮膠。

  6. JHKChan Says:

    我喺圖書館做嘅經驗,係搵特別厚嘅紙皮箱,唔係你果種會溶溶爛爛,冇bubble wrap (不過我建議嘅),跟住磅嘅時候係計埋個箱同膠嘅重量,大概減1.5kg (真係嚇鬼死你,不過實驗證明個個箱都真係唔同重量),咁磅就冇咁易出錯。

    想佢哋唔拋件貨物,喺上面貼塊「小心輕放」 (http://pic.nipic.com/2007-12-01/200712185550248_2.jpg) 就是了。

  7. Roy Says:

    呢個問題同咩公司一D關係都無,貼「小心輕放」都無乜用,運輸係唔會小心輕放的,除非裡面D料過千美金就例外。

    運輸係重野擺下面,輕的擺上面,但有時卡板要四四正正的關係,重野都有機會擺上面。一擺上面,運送時搖兩搖,下面個箱實扁曬!要貼就貼「易碎」,加上你個箱千其千其唔好巢皮,一巢皮D運輸工人實「掉」來「掉」去,加多兩腳。

    另外,pack箱時可用紙護角放入去D邊到,好好用的。

    後面個箱都叫靚仔啊,前面個箱可以見到箱面右下角有一條好明顯的直線,就係頂個箱的壓痕。

  8. Leon Says:

    點解唔做多D保護工程先寄﹖
    人地唔係同你有親梗係掟你件野啦

  9. C.M. Says:

    老實講,我就覺得你咁樣寄DVD盒(或其他輕身易爛野),搵邊間速遞都冇用。— 成20kg呀!轉一轉身或者抛一抛都唔掂喇。

  10. readandeat Says:

    下次不要了。我發覺在香港用平郵和空郵寄,價錢其實不是相差太大。後來我發覺我自己空運,當行李托運,被航空公司罰錢也比用郵寄便宜。下次不妨一試。

  11. 周游 Says:

    我初來瑞典報到,同你一樣寄了六箱20kg,乜都有。細個参加童軍學識執背囊,便將所有vcd(九年前係咁上下)全部拆盒,再用衣服包住,放入膠袋綑埋橡筋,用舊報紙揸埋一夠涉罅涉邊蓋面,封箱膠紙上面再大綁麻繩,祈求D大哥用手抽而避免掉。結果理想,我的書和鞋等等都移民成功。

    反而有時收到空郵公文袋,D角都易梅爛,裡面D書或雜誌有時便受傷…

  12. Justin Says:

    jhk: 我以為果個已經夠厚⋯

    Roy: 唉,我見到呢兩個溶溶爛爛既箱既時候,已經有唔好既預感。

    Leon: 有早知⋯⋯

    cm: 我都唔覺原來20k係咁重既。

    readandeat: 嗯!對呀。航空公司加錢都冇咁貴!

    周游:我都做過童軍。只不過,我太懶,同埋當日太趕(我離港前一日先走去寄野)

  13. etranger Says:

    應該係packing 問題
    係ems個箱唔得
    下次寄uxs/dxl
    佢地d箱
    寄scissors都冇事
    話時話
    我地成日pack箱寄貨
    又ok喎

  14. Justin Says:

    呢次都係自己衰。如果唔咁懶,行多兩步買多卷牛皮膠就冇事。

    另外兩箱,用牛皮膠封既,都好好地。

    不過,冇下次喇,要寄既,都已經寄左。

  15. iha Says:

    我的dvd盒竟然給撞爛了
    我的dvd盒竟然給撞爛了
    我的dvd盒竟然給撞爛了…喲,還有你的名貴蘋果keyboard

    這種小事情就怪上平郵服務身上,明明就是自己沒有放好,真是小朋友,還有你的長期抗戰要寄dvd幹麼


發表迴響

