坐A1呀!

2008/08/25

photo.jpg

枱面放了macbook,還有位放飛機餐,以示座位闊落。毫無難度地伸上隻腳,以示我矮。

可惜,只係內陸機。

五六年前坐過一次頭等,那是幾間旅行社包了一架飛機上北海道,團費額外加幾百蚊就可以坐頭等位,不過除了坐位闊落外,其餘跟經濟位無分別。那還是董家的天下,董太爭坐A1位上了好一段子的八掛雜誌頭條。於是,我讓了A1畀家父。

大概因為沒有機位,才會安排坐頭等。換著是我,打死也不會把哩數upgrade,我寧願換機票慳番一千幾百,畢竟還是窮學生。

終於可以享有平時很羨慕的服務—一上機就有野飲;唔使排隊上落機;上機後寫左足足六百幾字先開機;可以眼超超睇位啲經濟位上機;仲有飛機餐(而家美國內陸機得番餅乾)。哈哈哈哈哈。

9 回應 to “坐A1呀!”

  1. Pat Says:

    孤陋寡聞一問:是否頭等/商務才會不用食物盒裝食物?

  2. Leon Says:

    頭等艙啲空姐質素會唔會高啲﹖

  3. readandeat Says:

    巴閉啦。哼。

  4. Justin Says:

    Pat: 冇錯呀!!係碟黎gar!!!

    揚眉:哈哈哈哈哈!

    Leon: 國泰就有可能。我果班係Delta。

    讀食:哼哼哼哼哼!

  5. cr Says:

    難道你不怕如果董太搭這班飛機,令尊會很難堪? XD

  6. Justin Says:

    董太又點會紆尊降貴地參加永安康泰五日遊!:)

  7. Lo哥 Says:

    坐頭等既人果然心態如此... =.=;

    好似啲溝咗女o既毒男望住"舊同好" ………………

    (你係咪好似佢地咁辛苦呢?!)

  8. 菲妮媽 Says:

    個次我過黎美國生菲妮, 我老公就用哩數換咗個A1比我, 真係好正。你知香港去美國, 大大話話都要十幾個鐘, 對我呢個大肚婆黎講(個時成八個幾月), 個位可以瞓低晒, 真係好好多囉。啲野又好食, 不過我諗都唔會有下次。又點解次次唔夠機位, 都冇我份upgrade 架!


發表迴響

