自爆

2008/09/02

嘩,比人發現原來我係我老豆個仔!

雖然這個從來不是秘密,成間九龍華仁由lab tech到校長都知,不過話曬呢度乜人都可以有,這是我用真名寫blog既最大煩惱,有某些題目我從來不寫。

其實又唔係咩大事,我老豆又唔係好出名,都預左或遲或早會有呢日。

講完。

18 回應 to “自爆”

  1. cheryl Says:

    你都好出名喎…

  2. Says:

    失敬失敬

  3. Stannum Says:

    那位朋友(大概是校友吧?),都幾多餘。

  4. 揚眉女子 Says:

    其實唔自爆都知嘅…

  5. 米搞 Says:

    失敬失敬 x2

  6. 許港生 Says:

    佢或者當自己係哥倫布.

  7. Justin Says:

    Stannum: 大概是。他應該不太喜歡家父。

    揚眉:咁又係,呢個世界咁多人。

    許港生:那麼我就是美洲大陸,這也不錯。

    Cheryl, 鎚, 米搞, 渣估:不敢不敢。

  8. leona Says:

    認識你一段時間都不知道,除了表現起底功夫差勁外,亦可見選的是文章,不是身份。

  9. C+ Says:

    Hi Justin how is it going in Rhode Island? Thanks for linking my silly entry. I am really flattered.

    Cheers.

  10. 孖瑩 Says:

    我都知喎,嘿。

  11. Justin Says:

    Leona: 謝謝!要起我底,其實話咁易。。。

    C+: you r welcome! Rhode Island is cool!

    孖瑩:乜真係全世界都知。淨係得我一個以為無人知!

  12. Philip Wai Says:

    Justin,我同你素未謀面,不過你個大名喺我讀F.2時已「如雷貫耳」。時為1984-85年,令尊做我班主任同教數,某日佢心情好靚,向成班同學解釋你個名嗰兩個字,由古文出處到合併意思都有齊,可見佢幾重視你。亦因此,我在報上見到你個名就即刻記得。「葉佬」絕無貶意,係校友都咁叫,我與令尊也沒有過折(不過令尊都幾鍾意寸下d學生)。隨咗俾佢教過,F.4/5跟佢學電腦同搞電腦學會,成日義務幫佢中文打字,仲跟佢做過下童軍。兩年前我以三十幾歲超齡實習教師身份返母校玩咗兩個月,令尊都唔知幾多謝我幫佢拆掂個「移動教學」呀!(唔信問下鍾Sir)

  13. hana Says:

    失敬x8

    哈哈哈!

    笑一笑
    世界多美妙

  14. Justin Says:

    Philip Wai: 你好你好。哈哈!84-85年我才歲幾。

    我的中文名確是古怪,一方面罕有卻跟某高官相近,另一方面九十年代初的中文電腦系統並無此字,麻煩至極!

    「移動教學」是件有趣的東西,大概我們當日緣慳一面!(唔信你問下鍾Sir)

    hana: 哈哈!x1000000000

  15. kw Says:

    失敬失敬x10

  16. Lo哥 Says:

    哦…? 哦.

    聽完. 繼續rss…~~

  17. Justin Says:

    kw: 哈哈x1000000000

    Lo: 斷估你以前都聽過。


發表迴響

