師爺不是CYEAH是Legal Executive

2008/09/15

一向很欣賞長毛的魄力,零四年立法會選舉他追擊田北俊,好看之極。今年他大概成功了。

馬嶽上星期在日月報出了篇文,《大家齊齊向左轉》,幾好看。眼前一亮的更是第一段,「我念Social Science,不是讀Law⋯⋯」,所指涉的大家心知肚明。雖然區議會選舉裏陶先生大勝梁安琪法律專業人員,可惜在立法會選舉裏,九龍東這個小小的選區裏實未有他的容身之所。如果我在港,我想我會投他一票。

巧合地,幾經辛苦,經過接近一年的努力,在《男親女愛》第九十九集,終於找到師爺是cyeah的出處。(請翻至四分十五秒)

2 回應 to “師爺不是CYEAH是Legal Executive”

  1. Karen Says:

    謝謝您呀Justin!

    睇番成條片真係好好好好笑呀(當然余樂天稱legal executive為cyeah真係笑死)!

    >>「我念Social Science,不是讀Lawo既」

    我知馬生寸邊個, 但係阿邊個都唔知去o左邊: 早幾年仲見佢同Boy friend(航生哥哥)在傳藝中心做導師, 依家唔知喇!

    >>可惜在立法會選舉裏,九龍東這個小小的選區裏實未有他(陶先生)的容身之所。

    講番轉頭, 我亦希望四年後, 陶生可以捲土重來, 因為據悉有唔少九龍東街坊投了佢票, 或者第一大黨一日仲有陳生, d鐵票都仲係支持第一大黨。

  2. Justin Says:

    比我係佢,真係搵洞捐算啦。

    陶生果度,我都等佢四年後黎過,到時睇下白鴿黨果位議員仲做唔做,唔做就有機。


發表迴響

