幾句

2008/09/24

事實上我係炒單車,唔係炒車。

其實那時車已經很慢,只是我在轉彎時沒察覺車輪的下半部撞到垃圾筒,於是在毫無準備下,單車停下了,我被拋出車外。

應該是頭先落地,所以先傷成咁。眼鏡斷了兩半,鏡片也碎了。幸好我一向用膠鏡。

這幾天都跟自己說could have been worse,學校的醫生不斷問有沒有昏迷過有沒有骨折有沒有暈有沒有嘔視力有沒有影嚮⋯⋯通通都沒有,只有破相,算是萬幸。

戴不了眼鏡,很麻煩。望不到白板,上課一咪靠估。臉上多處傷口,未能洗澡,還好的是這裏已經天冷,沒太多汗。

多謝咁多位朋友不同渠道的慰問,這陣子用電腦頗吃力,過後才覆。

11 回應 to “幾句”

  1. Alex Says:

    Take cares man…

  2. Stannum Says:

    Justin, take care!

  3. 媽媽阿四 Says:

    或者暫時買盒用完即棄隱形眼鏡吧。怕煩的話,上網order啦,度數未必全對,總好過盲鍾鐘ㄚ陰功。

  4. log0 Says:

    Wow, 小心小心呀… 快啲好返~

    小心感染. 睇住自己.

  5. n.p Says:

    get better soon!

  6. readandeat Says:

    唉,沒眼鏡要小心走路呀。

  7. wilson so Says:

    師傅:小心身体,祝早日康復.戒吃豉油

  8. 米搞 Says:

    我記得以前响無線睇到套講搞笑版既希臘神話既動畫,其中一集係講有個後生仔想自殺,於是响棵好高既樹跳落泥...點知因為佢係神仙,死極都死唔去,仲要越跌越靚仔...可能你撞完都會變左更靚仔同聰明左呢...

    講完笑,希望你快啲好番啦

  9. gordon Says:

    真係俾你嚇死…
    聽你咁講應該問題不大,應該好快好返la

  10. Lo哥 Says:

    Justin! 你睇下你幾多人鍚住! =)

  11. 陳力恒 Says:

    我十幾年前都炒過單車,條疤仲係度。。

    祝好


發表迴響

