網上廣告

2008/09/29

生果報畢明在近兩星期的專欄裏說網上廣告如何不濟,因為他們沒法走出舊有媒體廣告的框框,今日的網上平台只不過是另外一個載體而已。

任天堂為遊戲機帶來翻天的改變,今日在網上看見其youtube廣告,也是別出心栽,很喜歡。

8 回應 to “網上廣告”

  1. CCHEUNG Says:

    因的不明白為何您要quote畢明之流. 這個女子只識criticize但不懂offer constructive advice… Like ad people say, it is easy to critize others than roll up your sleeves and work out a successful campaign yourself .. She is just a second-rate whining girl… not reputation in the ad industry because no clients like her ! And that’s why she cannot make an even a small dent in the ad industry. Please don’t quote her

  2. Justin Says:

    Circle: 佢仲扮埋youtube頁面既其他function先正!

    CCHEUNG: 我quote佢因為我覺得佢果兩篇關於網上廣告既文make sense。平時打開日月報生果報既網上版,冇一個廣告吸引我click入去,因為好多時啲廣告商就係將個平面既廣告照放上網,呢個就係網上廣告既問題。

    我唔熟悉ad industry,唔知道佢响裏面既地位係點。我quote佢係因為我同意果篇文講既野。

  3. 阿仔 Says:

    haha個廣告好過癮!
    有D似Crayon Physics小遊戲。

    你好返D未呀?保重保重。

  4. 黑人 Says:

    我都唔算係ad industry

    但係睇過佢本「廣告死未」,上過佢的lecture
    佢的評論廢up居多

    跟大師級David Ogilvy 或者實戰專業寫手如Robert Bly 之類拍埋一齊比,畢明有幾多料即刻露饀

    好喇,公平d,本地vs本地,建議你睇Rudi 梁的專欄,佢做e-marketing,寫既野到肉好多,我唔知佢有幾爸閉,但有料就是有料
    畢明鬧人點垃圾,我睇完都唔記得。梁伯d雜文,睇完多少有得著

    http://hk.myblog.yahoo.com/rudileung


  5. […] Justin Yip的 Blog 凍啡走甜 上看到的。是任天堂 Nintendo推廣 Wii 遊戲機的一輯網上廣告,推廣 Wario Land […]

  6. 許港生 Says:

    真的令人印象深刻!

    其實意念不是太新,但這次應該是影片網站賣廣告方式的一點小突破,還有,整個包裝和任天堂的形象實在很匹配!

    可以看看類似的一個Jumper廣告: http://9gag.com/entry/1161/

  7. Justin Says:

    阿仔:謝謝!

    黑人:謝謝介紹!

    工程兒女:謝謝連結!

    許港生:就係同任天堂形象太襯,所以先咁深刻!


發表迴響

