2008/10/06

一。傷口埋了七七八八。自從炒車後,得到的建議都是不能吃這不能吃那,油炸不能,豉油不能,牛不能,海鮮不能⋯⋯天呀,都是我超愛吃的食物,炒了車,破了相,心靈受創,總需要食些好野來慰藉一下,卻要無了期的戒口。

二。在別人的網誌裏看見《宇宙自然飲食法》,名字超爆,勁過神州七號,是纖體時的飲食要點。看罷,嘩頂隨時我一日既食量都爆燈。例如:完全不可吃的食物是丸類︰魚蛋、頁丸、牛丸、墨魚丸等;上茶樓只能吃清蒸豆腐和上湯灼菜,絕不能吃蝦餃春卷芋角;每。日。只。可。吃。一。餐。肉。

三。肉類較蔬菜難煮。曾經試過減吃肉,以蔬菜和生果代替。不得了。週身無力並且腦袋不能正常運作。只維持一星期,然後作罷。

四。上星期六敝校的香港學生會搞了個點心團,到市內仿唐人餐館吃點心。才發覺,點心大部份都有豬肉,教西人們吃驚。

五。我又睇錯市。上星期,超級市場的十六安士Haagendazs減價,連稅才兩個九毫九。大手入了五盒。週末下了場冷雨,熱氣全消,氣溫大降,日間也只有十多度。雪櫃還有四盒未開的,唔知點算好。唔怪得超市雪糕減價。

六。做得辛苦。肉類是最直接的精神支柱。大啖大啖的齒雞脾雞翼,甚麼心事都醫得好。學校附近的炸雞翼店收了皮,聞說他們要搬到天腳底的downtown去,嗚呼,他日心情不佳,要我到哪裏買肉吃?!

12 回應 to “食”

  1. Roy Says:

    如果你他日心情不佳,又搵唔到肉食,
    咪食左隔離個同學仔囉…Heheeheheehee
    XD

    ((千其唔好呀…))

  2. C+ Says:

    food therapy always works for me too… whenever i am depressed I crave for a 10oz steak with fries or spinach with cream on the side! Guess i will never be able to follow 宇宙自然飲食法…

    btw, good to know you are recovering nicely! maybe you coulbe celebrate your recovery with your mates over some Haagendazs! :p

  3. 荒靈 Says:

    吃肉沒問題喎。雞肉更好,豬肉都可以。忍得住,炸的部份咬少幾啖囉,咬到口,三口吐兩口,沒問題喎。

    寒天飲雪水,點滴在心頭;十多度,吃雪糕,雪雪聲,正喎。(我不吃甜品多時矣,可能係搵你笨的。哈哈!)

    食豬肉可以頂癮,就忍下不食牛蝦啦。

  4. C.M. Says:

    嘩!!!Haagen Dazs大平賣!!!冬天落雪都照食!!!

  5. 黑人 Says:

    心情不佳時通常會吃壽司刺生

    最近看完20世紀少年,間中會迷上正宗日式拉麵
    再灌一樽asahi,加碟咸墨魚刺生,爽晒

  6. 火鶴 Says:

    > 食左隔離個同學仔囉

    係女仔至好喎.

  7. 垃圾仔 Says:

    你好返都仲可以大魚大肉, 我o係英國呢邊幾乎要食齋. d肉貴到呢, 唔講仲以為佢生勾勾割落黎賣所以咁貴

  8. readandeat Says:

    車﹗睇你咁燥,你日日心情都唔靚啦。我冰箱也有幾盒減價「蝦更大屎」喎,椰子菠蘿。凍咪仲好,仲有食雪糕情調。我零度也出街買杯雪糕甜筒一路行一路食。

  9. etranger Says:

    我零度也出街買杯雪糕甜筒一路行一路食。 —> me too tho it wasnt really cold in France

    又我都食唔到肉
    連菜都食唔到
    加埋訓唔到

  10. Justin Says:

    Roy: CS女同學是吃不得的。

    C+: steak with spinach!!! must be very tasty!!!

    荒靈:牛蝦係我至愛!!!

    CM: 冬天,我想打邊爐多啲⋯⋯

    黑人:唔好再講,刺生要點豉油,又係要戒⋯⋯

    火鶴:CS女同學是吃不得的。

    垃圾仔:這是我唔去英國去美國的其中一個原因!

    ReadAndEat: 雪糕少事呀!!我想食肉!好多肉!

    Etranger: 你要捱埋佢呀!

  11. Leon Says:

    買副厚框眼鏡遮下達lar啦

  12. Justin Says:

    我一向都載粗框喇喎!


發表留言