如可分身飾演自己

2008/10/11
10 回應 to “如可分身飾演自己”

  1. Alex Says:

    When my mom listened to my CD, she just couldn’t believe that it wasn’t Alan Tam who was singing 😛

  2. janpang Says:

    我第一次有朋友在karaoke叫我看時我完全張大了嘴巴說不出話來, 太厲害了!!!!

  3. gordon Says:

    我諗起馮文樂…

  4. lifeflavours Says:

    好好聽,真的好像譚伯,但又有另一種味道。

    始終覺得,Eason歌聲中的無奈比其他人的更深又更內歛一點。

  5. Karen Says:

    若然您有機會聽埋Eason模仿唱別人的歌(一時間唔多記得), 您會讚嘆不已。

    >>Eason歌聲中的無奈比其他人的更深又更內歛一點。
    您聽"富士山下"同"夕陽無限好"就明白。

  6. 許港生 Says:

    Eason is cool and funny! 😀

  7. Justin Says:

    Alex: 我聽CD時,都成日响度諗究竟邊句係扮譚邊句係佢真聲。

    Janpang: 我有去現場睇。那時冇錢,坐山頂位。真係以為係譚校長。

    Gordon: 馮文樂好勁!

    lifeflavours: 對呀。無奈感超難唱,陳奕迅唱得好好。

    Karen: 有呀,youtube好多呀,我成日煲。

    許港生:咦。唔知馮文樂扮唔扮到Eason呢?

  8. 野孩子 Says:

    陳奕迅初出道果首國語歌《預感》唔知有幾多人聽過?
    但我而家覺得佢唱歌,越來越"求其",
    唔知重頂得幾耐~~唉~~

    野孩子上

  9. Justin Says:

    佢既國語歌我都少聽。

    我覺得佢而家有少少樽項,希望會冇事。


發表迴響

