Cash Flow Game

2008/10/12

這篇文可以得罪好多財務策劃師,不過我唔理。

中六既時候,趕時髦睇完Tuesday with morrie之後就睇Rich dad poor dad,呢本書教人應該有財務既智慧,將啲錢放响應該放既地方,同埋做適當既投資讓錢自己搵錢,自己就達到財務自由,可以好free。睇完之後認同到不得了。

有幾多個人會真係鐘意番工?番工好多時都係為開飯啫。有左財務自由,就自然有飯開,就唔使番工,係人都想。呢本書就係對正人類心靈既死穴,冇幾耐,就成為左Best seller。

之但係,即係點做先可以達到財務自由?

用作者Robert Kiyosaki既講法,就係令到錢自己製造錢囉。

講就易。

當然,佢自己demonstrate左點樣達到財務自由。出書,做左best seller。反翻炒同一個概念再出多一系列既書,同時佢設計左一個遊戲Cash Flow,話可以教人財務智慧,同時開班教人點樣教人玩呢個遊戲。於是一系列用「財務自由」做punch line既business model,例如有投資成份既保險,財務策劃師呀,都好鐘意教人玩呢個遊戲。呢幾年都有過唔少次比人邀請去玩呢個遊戲,有啲仲係要收錢添!呢條友仔都咪話唔醒。

佢而家咪發到豬頭咁囉。keep住有人玩佢既遊戲,買佢既書,日日係咁收版稅,咪有財務自由囉。

之但係,唔好expect睇左佢既書之後對你既人生有咩幫助。同埋,淨係introduction已經夠。

講番呢個遊戲。

我記得我第一次玩既時候係好快就贏左。我唔知道係因為帶game果位哥哥仔唔清楚啲rule,定係個遊戲設計真係咁樣。响裏面個圈既時候,最重要既係有錢。去到外面果個圈,啲錢就會自己黎。最簡單既方法,就係借錢。借錢冇上限,總之還到利息就得。冇錢還利息點算?好簡單啫,再借囉。一旦離開左個內圈,啲錢就多到夠你好快借曬啲錢。

其實我都唔肯定個game既設計係唔係可以比人無限借錢,不過當日又冇人(包括幾個在場既財務策劃師)提出過異議。當然,有個咁既設計都未嘗不合理,個game出自美國,一個指鼻哥唔使用黃金backup就可以狂印銀紙既地方,間間投資銀行都幾十倍摃扞,借完再抵押再借,咪變到今日咁大鑊囉。

亦因為咁,每次有人叫我去玩cash flow,學點樣理財,我都推卻話唔得閒,實際係覺得太無聊同unrealistic。

9 回應 to “Cash Flow Game”

  1. log0 Says:

    “Scale".

    嘿! 我諗住買本rich poor dad 睇下. 你咁講即係有買的意思,但係有唔少廢話.

    ok la. thx.

  2. kklo Says:

    遊戲規則都俾你睇穿了 @_@ ,唔通個遊戲有個人版 cdo

    Rich Poor Dad,其實也是值得一看,佢講 Liability 果部份不錯的。但最頂唔順係個作者,佢真係可以六本書寫埋同一堆野 …

  3. 許港生 Says:

    印象中,兩個作者好似鬧翻左…
    因財失義…

  4. 黑人 Says:

    我記得香薰人都好鍾意叫大家玩呢隻game

    因為可以令人領悟到借錢發達的道理
    跟住就可以借錢開大單,邁向(人地)發達之路

  5. Justin Says:

    log0: 我覺得唔使買。你去書局,用十五分鐘睇完個introduction,完!

    kklo: 主要係我幾年前,睇穿左冥通銀行無限量印銀紙導致貨幣大幅貶值既問題。而將同一個skill apply响個game度。

    許港生:乜有兩個作者咩?

    黑人:其實好多有上下線形式既公司,都係話靠下線幫你發達,所以咁鐘意呢個game。

  6. log0 Says:

    Justin : 10蚊啫!

  7. Justin Says:

    頂!身處上海真幸福!

    我呢度都要十二蚊!!美金。

  8. 野孩子 Says:

    層壓式推銷,理論上其實同錢生錢o既原理差不多,
    聽果陣係好似好有道理,但實際玩到最後,
    邊個最終得到財務自由?

    所以老早已經話過:

    “閱讀一本教你怎樣能發財的書
    首先會發財的人
    必然是此書的作者"

    野孩子上

  9. Justin Says:

    哈哈!唔怪得坊間有咁多教人發財既書!


發表迴響

