日光

2008/11/02

Daylight saving完了,無聲無息的。把指針往後撥一小時,太陽早點出來,也早點歸去,太過令人沮喪。

身處在校園裏無疑是助長的我遲睡遲起的習慣,中午一時起床,然後趕著梳洗跑回校園裏。九月尾炒了車,原因之一是我為了趕回學校吃免費午餐,早了起床,矇矇矓矓下騎著單車,就炒了。老細也知我「早睡」,跟他的開會都全約在下午了,他說他年輕時也是這樣,不過有了孩子後,就回復正常。

看見日光心情會好一點,覺得有多點朝氣,縱然偶爾也會自問為甚麼在美麗的天色下還要困在冷氣房裏。我每天需要長時間warm-up,起床後四五小時腦袋才開始運作,舉頭望天,開始黑了,總難免會有點點失落。暑假是很不錯的,太陽八九點才下山,就算晚了起床,也能夠看見足夠的陽光,能夠叉足電,以供整日的心理而要。

尤其是冬天,又冷又餓,恨死了那抑鬱的灰灰的天色。

今天以後,太陽就早了整整一小時落山,也少見了我一小時,似是被人偷了我的時間,多麼的傷感。

13 回應 to “日光”

  1. Tom Chan Says:

    對我來説,往後撥一小時是好事。Daylight saving開始時,每天要早一小時起身上堂,很難適應…
    所以最好都係取消咗佢好啲。

  2. kklo Says:

    今早第一件事就係撥鐘較錶,好彩手機同電腦都識自動 update

  3. readandeat Says:

    咁悶,今年會不會去玩呀?

    我最怕下班看不見陽光,很失落。

  4. cr Says:

    我讀中學的時候試過不知道往後撥一個小時,然後自己坐在班房坐了一個小時……好彩也有和我一樣白癡的同學仔,於是就很興奮地晨早在班房吹水。

  5. Billy Says:

    你好啊~~
    我係其中一個係美國exchange 既 Y06 師弟
    遲D 去羅德島唔知你得唔得閒呢???
    我facebook 叫 Billy Lei

  6. michelle Says:

    唉 唔好提囉,十一月頭六點已黑齊 😦

  7. 黑人 Says:

    人要見陽光做運動先可以保持開朗

    仲有就係得閒飲下酒溝下女 (撩下都可以,不用真上)
    只要你騙到自己個身體快將有交配的需要,佢就會一直保持全力運作
    否則會老得很快,心境越來越頹
    (以上是小弟臨床經驗)

  8. Justin Says:

    Tom: 我而家間房個窗都係會比太陽曬中!!不過我唔理。

    KK: 哈哈!我遲訓,目睹案發經過!

    readandeat: 呢排太忙。十二月應該會北上玩下。

    CR: 哈哈!那時候一定冇自己識較時間既電腦!

    Billy: 已add你。

    Michelle: 我直頭想喊添。

    黑人:哈哈,已經學緊。泡洋妞唔容易!

  9. Says:

    亞黑人叔叔﹕
    咪扮老好唔好。(笑死我。)

    Justin:
    It was good to have an extra hour on Sat night!

  10. Justin Says:

    however i was wasting the extra-hour-sat-night by browsing the web at home….

  11. 菲妮媽 Says:

    我之前讀書同做工都容許我做「早睡早起」一族, 通常冇兩三點唔瞓, 冇十一二點都唔起身。現在嘛, 我老闆每天唔夠九點就要起身, 較鐘個日仲要係七點幾呀陰公, 但我就搣唔到夜瞓嘅習慣, 每日冇一兩點都唔死去瞓。

  12. Justin Says:

    咁你咪日日都唔夠訓?

    我細個時都好早醒,然後就嘈醒我娘親。而家諗番,都真係幾唔好意思。

  13. 周游 Says:

    舉頭望明月, 瑞典下午三時半, 死未?!
    我完全明白你!


發表迴響

