幾句

2008/11/25

只為証明我還健在。

一、最近忙到扒街,連留言都唔想覆。修三科另外再做研究真係想死,淨計研究已經超過四十個鐘,仲未計上堂同做其他功課。馬料水既同學,除左要上堂做功課之外仲要理論上做廿個鐘TA,可謂更加想死。

二、缺乏日光使人抑鬱,雖不致於北歐的下午三點舉頭望明月,但若果用慣常的schedule,下晝兩點起身就得番兩個鐘頭太陽,一起身就夕陽無限好確係超唔老黎。於是我決定响應奧巴馬既呼籲,Yes we can change!由深夜時間,改做晨早時間,朝早三四五點就起身,食個大飯就做到中午去上堂,一樣有連續七八個鐘既時間,仲可以見足成日太陽。

三、凍啡走甜太概係我成日覺得攰既最大原因,唔太夠糖份個腦運作唔到,縱使我食超多野吸好多殿粉質,都唔太夠能量。為左可以諗多啲野同撚多啲野,唯有食糖。於是乎而家飲親expresso都加糖,超難飲,不過冇法。

四、人太忙,個腦永遠俾工作佔住,結果係冇曬寫野既動力同靈感,呢度丟空左好耐,連check hit rate呢個成日做既動作都冇乜點做。

五、唔鐘意咁,雖然有progress,但係個人太dry,咁落去好易變人乾。

13 回應 to “幾句”

  1. circle Says:

    我喜歡你的開場白!

  2. readandeat Says:

    我都係覺得你應該落嚟飲杯朱古力好啲。

  3. wiwiana Says:

    缺乏日光使人抑鬱… 我都有呢個問題﹐四點幾一見個天黑晒就真係提唔起勁做野。我都試過朝早三四五點起身﹐但無辦法維持﹐因為有時夜晚的社交活動會令人冇辦法準時八九十點上床﹐之後三四五點又起唔到身…

  4. 周游 Says:

    得唔得邊開工邊聽歌? 起碼個腦會無咁實呀.
    首推瑞典出品:http://www.chilirec.com/,全世界的radio都幾乎喺度。

  5. C.M. Says:

    飲杯朱古力好啲 x2

  6. gordon Says:

    支持~!!! 依家我都慣左早睡早起,12點前訓,唔駛鬧鐘都可以7點前起身

  7. Says:

    >>一起身就夕陽無限好確係超唔老黎

    我都記得我嗰段日子,可以成個月都未見過陽光,同隻殭屍冇乜分別

  8. Karen Says:

    見到陽光就做運動, 會少d depression o架!

    我呢期做緊。

  9. michelle Says:

    聽說’朱古力有助減抑鬱’是有科學根據的,可以一試,朱古力 x 3。

  10. eric Says:

    死在就算想早起都唔得,七點幾天仲係黑。。。

    「修三科另外再做研究真係想死」

    所以我好羨慕喺歐洲讀grad school嘅,齋做研究,頂嚨四年搞掂。

  11. mad dog Says:

    你呢個change好有毅力呀, 掂!

  12. Leon Says:

    田哥,我教書都忙到嘔血呀

  13. Justin Says:

    circle: 謝!咁既開場白比較精神。

    readandeat:我唔飲甜野而家都開始食多左好多甜野喇!!

    wiwiana: 係呀!超早訓,搞到好多social event都去唔到。對心理都唔係幾好。

    周遊:有呀。我起身聽到訓覺既!不過淨聽幾個人。

    CM: 要開始飲了!

    gordon: 早睡早起,好事黎!

    鎚:我覺得太耐唔見太陽會心理變態。

    michelle: 我知呀。我會試的。

    eric: 我下年都可以淨做research,到時就可以好過點。

    maddog: 可惜無以為繼。

    Leon: 第一二年係辛苦啲。


發表迴響

