不給一口釘

2008/12/17

這是陶才子對Don’t give a damn的中譯,有時真的欣賞他運用文字的能力。

米搞說「讀書就係要訓練你點去應付/忍耐一啲同你好無關係又好無聊既功課/事,你越可以响讀書既時候忍耐到,你第時做嘢既時候就越可以有選擇唔駛面對呢啲無聊嘢。」 其實這是我的最大問題。

鐘意做就做,唔鐘意做就由得佢。對大部份我不願意做的事,我確是don’t give a shit。自幼我娘親已經不斷一啖砂糖一啖屎地勸介我,「我知你係好叻,但係有啲野無論你點唔鐘意但就係一定要做,你唔做會好貶底,我以前有個同事咁咁咁咁咁⋯⋯」

當然我是左耳入右耳出,成長的過程裏,很多時候因著某些小聰明,某程度上離保了我懶有性格的缺憾。不過後來諗番,很多時候,如果我可以令到自己做自己不喜歡的事,或者現在會更好。

入研究院也甚程度也是為了這個原因。雖然在某程意義上我是個受薪的顧員,但在很多地方裏都有相量的餘地。先是我可以選擇只跟合得來的人工作,同時選擇我喜歡的工作方式,工作的內容也有極大的彈性。如某個星期我覺得沒有做研究的心情,大可跟老細說這個星期我沒有靈感,下星期再見;又或者說這個東西好悶,不如唔好做,最多咁咁咁⋯⋯

我知道其實這樣很不好,日後出來做野遲早會踩屎,受人二分四無可奈可下總要做些自己不喜歡的事,有時就是很佩服某些人堅忍的毅力,無論點悶點不喜歡都可以捱下去。

讀law悶到抽筋,我都知,讀medic也是悶到抽筋,我記性極差,怕悶,怕重覆。

所以,我唔讀law,我讀computer science。

3 回應 to “不給一口釘”

  1. Says:

    咁諗,你可能係下一個王維基... 我指佢成功嗰面喎...

  2. Kris Says:

    三隻字,人馬座,我都係。
    懶懶懶懶懶,無得再懶就用小聰明。
    不過我想讀law。shit。

    而坐我後面同你同一日出世既同房,係讀medic架囉。

  3. Justin Says:

    米:過獎了!
    我一向都好欣賞王維基,雖然未必同意佢既立場。

    Kris: 人馬座仲好有多properties都好好用!

    嘩!都話一二一二好有前途!


發表迴響

