不給一口釘實例

2008/12/17


Subject Course Section Course Title Campus Final Grade
CSCI 1760 S01 Introduction to Multiprocessor Synchronization Main C
CSCI 2980 S12 Reading and Research Main A

頂,裸屍!

今個學期要修一門很不喜歡的課,純粹因為要滿足學校要求—他們把科目分門別類,像著名餐廳「花園餐廳」的晚餐,先揀完紅湯白湯然後揀面包再揀牛扒豬扒雞扒再揀跟飯意粉薯菜最後要熱凍檸奶茶啡。想唔飲湯不過叫兩杯凍啡走甜?嘿嘿嘿唔好意思唔可以!當然,你可以叫兩個餐,又或者可以偷你隔離果杯。

這學期以來都以best effort delivery去處理呢一科,上半部份我炒左車,冇交兩份功課,讀左四個鐘頭就去考midterm,之後final讀左三個鐘,搏攞B(即最低要求)。土耳其同學兩個月前就講,如果我肥左呢科佢一定會笑。我就在一邊讀一邊在腦裏暗罵點解我要讀呢科?!?!

如今,裸屍同肥佬冇分別。裸屍即係我滿足唔到呢個項目既要求,要再黎過。肥佬本身冇乜所謂,只要我繼續有披爬出。不過,下個學期又要修番一門類近並我唔鐘意既科,諗起都煩!

3 回應 to “不給一口釘實例”

  1. wiwiana Says:

    其實祼屍係咪即係一定要retake呀??? 頂﹐我科micro都炒左條屍返來﹐但係我check過個curriculum都冇話一定要裸B﹐所以我都唔知究竟要唔要retake… 我又唔想咁快向個program coordinator自首話炒左條屍… 所以而家都唔知點算好…

  2. Justin Says:

    wiwiana: 唔一定要retake。不過要take番果類既其中一科。嘿。我都要同我老細單聲話我衰左科!

  3. Marshmallow Says:

    救命…小女子以家都有發惡夢,考final讀錯科,簡直係童年陰影!


發表迴響

