納悶幾句

2009/01/03

躍起之後 勢須下落
而今問題在
你如何去平伏那心跳

《運動》—李天命

天懞亮,晨光㬢微,驅車往西南走了一百六十幾哩,送雷小姐到紐約機場。然後,我一人,依著相同的路,又驅車往東北走了一百六十幾哩,獨自回到羅德島。

楊千嬅唱「我住近波士頓你住太古城」,以前聽總不覺得甚麼一回事,可是當車子背著機場往著波士頓方向走,才覺得么心么肺。

畢竟這了無牽掛的三星期,跟之前日做夜做枯燥的半年的落差太大,今日一切又打回原形,面前又有數之不盡的工作,難免會有些少失落沮喪。

頓然覺得,美國於我,如金庸的金花婆婆,屈夠經驗值就好走,這不是自己的地方。

10 回應 to “納悶幾句”

  1. Says:

    下…… 咁﹐如果雷小姐過來陪你﹐會好D既……

    一百六十幾哩﹐自己驅車回去﹐真係有點遠……

  2. Melvin Says:

    金庸的金花婆婆
    好鐘意呢個比喻

  3. kd Says:

    大家又何嘗唔係放完個幾星期聖誕新年假星期一又要跌回地獄般的辦公室。共勉之。

  4. cheukhang Says:

    絕對同意!始終不是自己地方……

  5. Adrian Tam Says:

    我咁岩路過的,對於儲夠經驗值就即走的想法,深有共鳴!

    PS: 我都係馬料水大學畢業,不過係你樓下個Department,依家係大蘋果市讀爛鬼Ph.D.

  6. readandeat Says:

    咁你畢業後要南下儲吓經驗值了。咁咪唔駛行一百六十哩囉,坐地鐵就得啦。

    讀到學士以上的都係咁悶架啦,不論你在自己地方還是人家地方。

  7. readandeat Says:

    樓上的Adrian:

    你第日可能就靠呢個爛鬼Ph.D搵食架嘞,所以死都死埋佢呀。

  8. wiwiana Says:

    美國於我﹐也是屈夠經驗值就好走… 小時總羨慕人家外國屋大路闊﹐現在才覺得要真正投入這邊的生活﹐談何容易。其他外國同學﹐大部份都希望讀完個爛鬼PhD後留在美國繼續american dreaming… 教授們都視不能在美國得到placement為奇恥大辱大失敗﹐所以就算想回國工作的同學﹐都不會直言﹐要扮aggressive扮很想留在美國…

  9. Justin Says:

    雲:心情唔好時,仲遠呀⋯⋯

    Melvin: 不過衰在唔係人人明!

    KD: 對對對。朝朝見你咁早起身online,工真係唔易做。

    checkhang:係呀。儲夠經驗就好走⋯⋯

    Adrian Tam: 咦?!好彩既話,大家同期畢業喎!

    ReadAndEat: 其實,我好怕坐紐約地鐵的⋯⋯

    WiWiana:死!半年前我同我老細講話畢業之後想番亞洲添⋯

  10. eric Says:

    非常同意wiwiana所說,仲有一定要話留喺academia。
    小弟愚見,如果對自己所讀嘅PhD覺得又爛鬼又苦悶既話,就真喺唔好勉強。留番個位俾人哋啦。


發表迴響

