說時遲,那時快

2009/02/10

picture-22

正想開google doc寫埋篇文,竟然出error。我啲document files唔見曬。我信得過佢有backup。

3 回應 to “說時遲,那時快”

  1. cheryl Says:

    我都一直擔心,我生命太依賴GOOGLE喇!
    一日唔開GMAIL一日唔安樂(當然,我是可以GIVE UP的)
    琴日先DELETE晒D舊ACCOUNT,而家淨番2個同一個DOMAIN用….
    都唔係好多啫?
    所以我連FLICKR都DEL埋,太多我唔需要嘅嘢喇!!!
    (又,阿仔你幾時番?係時候吹吓水噃)

  2. Says:

    世事既嘢有時真係好邪~

  3. kin ko Says:

    我試過好幾次了,消失的文件會自動回來的。

    不過無端端無晒D文件都咪話唔驚。。


發表迴響

