差之毫釐

2009/03/01

兩個月來,發生了些令自己意氣風發的小事,連室友土耳其同學都忍不住跟我說:你咁揚,小心啲槍打出頭鳥呀。

有時委實難以抑壓心裏的喜悅,恨不得跟全世界人說。

固然,在這間小小的學校小小的學系裏,某程度上,在學生到研究生到教授間,唔係你贏就是我輸。

當然這激烈的競爭並非一定是壞事,決心爭勝是努力的最大源動力。誠然,並不是每個輸了比賽的,都可以忍受身邊意氣風發的人。

自信過人與傲慢自大,只是差之毫釐。

同理,

我好低調與我好抵屌,也確是繆之千里。

或者,要學周慕雲,在遙遠又人跡罕至的荒村裏,找個樹窿,把心思都放進去。

7 回應 to “差之毫釐”

  1. wiwiana Says:

    嘻嘻﹐既然可以意氣風發﹐咁就一定唔係小事啦… 係呢度恭喜你先啦~ 得閒分享下係咩喜事呀… 😀

  2. cheryl Says:

    窿就係窿,不過係另一個窿

    呵呵~

  3. Dra Says:

    同意,有時贏左更難自處
    有少少似共患難其實有時易過共富貴…

  4. Cheukhang Says:

    有好事就更加應該分享下,我想他們不懂看中文

  5. Justin Says:

    wiwiana: 嗯。其實都唔係大事。到時,一定會講。

    cheryl: 嘿嘿嘿嘿!

    Dra: 係呀。話就話大家係同學,但係,有時,始終啲保留。

    Cheukhang: 這個世界還有google translate!!有人會睇的。

  6. 周游 Says:

    google translate!我開始擔心google遲早變big brother…
    又,唔恃住年青而驕,等幾時呀?

  7. Leon Says:

    咩事呀咁牙擦﹖


發表迴響

