I screwed up — 84% of my teenage life

2009/03/16

I screwed up — 84% of my teenage life
或曰:我喜愛九龍華仁的原因。

[X] 被罰留堂
[ ] 上堂被收電話 (老師借我電話用就試過)
[ ] 被人踢出校
[X] 被發現食香口膠
[X] 比人捉出貓
Total: 3

[X] 遲到超過5次
[X] 冇做功課超過5次
[X] 遲交project 3次
[X] 因為想唔返而唔返學
[X] 笑得太大聲比人趕出課室
Total: 5

[ ] 要媽/爸由學校接返屋企
[X] 上堂send message
[X] 上堂傳紙仔
[X] 喺課室將野飛尼飛去
[X] 笑老師
Total: 4

[ ] 禁消防嗰個警報器
[X] 上電腦堂上Myspace , Facebook , Xanga等等既網站 (果時係Web1.0,用既係opendiary)
[X] 喺返學時間影相
[X] 返學時間打電話比人
[X] 上堂聽歌
Total: 4

[X] 用野掟老師
[X] 冇老師批准下離開課室
[X] 唔跟校規規定既衣著 (校規話唔得,但响高層面前直行直過又冇人理,我當得囉)
[X] 小測唔合格
[X] 上堂食野
Total: 5

[ ] 學校打電話比家長
[ ] 因為行為表現差而冇得去學校既旅行
[X] 冇帶野返學
[ ] 比人罰留堂但冇去
[X] 當老師冇留意時向佢舉中指
[X] 上堂大聲爆粗比老師聽到
Total: 3

[X] 冒簽
[X] 上堂訓教(我都係專重其他同學聽書既權利啫)
[X] 咀咒老師
[X] 抄功課
Total: 4

將x的數目乘4 : 28×3=84

此乃吾友(得96分)在fb完成上述問卷的補白:
Yea that was all before my university life. Had dinner with — last night, and we talked about education in WYK. I think the main difference between my schoolmates and other students in Hong Kong is, we played a lot during high school period so that we began to focus on study during our university lives. I do believe for some sense this works a lot, as we had several years in our adolescence to build up our interests, and search for the path we wanted to walk on.

那是我的快樂時代。

9 回應 to “I screwed up — 84% of my teenage life”

  1. 許港生 Says:

    既羨且妒。

    吾校雖不及貴校(至少在有趣及開通兩方面遠遠不及),但仍感激母校多年的裁培。

  2. readandeat Says:

    我很乖的,因為我的學校不是華仁。

  3. Yuzuki Says:

    我的前男友都是華仁仔(一樣是WYK!!=])
    從他口中知道很多華仁的事,真的很令我羨慕你們能在這種自由的校風下成長!!

  4. 垃圾仔 Says:

    睇黎華仁同小弟既母校應該係全港最自由既兩間中學.
    所以我都好懷念, 雖然我既交叉比你少一兩個.

  5. cowmoo Says:

    isn’t it 28×4=112 instead of 28×3=84?

  6. Leon Says:

    我得27分。唔合格……

  7. Dra Says:

    其實小學時我已做了以上的大部份(無心計分, 但起碼8成)
    除了當時科技無甘進步,我係上堂看書而非聽歌...&無手提電話...
    可能我出貓技巧高超,無被捉...
    中學返而收心養性...最變態一次是上一個討厭的老師的課時剪指甲囉...

  8. Justin Says:

    許港生:

    那時候都唔覺得咁開心,畢業之後諗番,真係覺得那是個好好的地方。

    readandeat:

    我也是很乖的,在華仁的標準而言。

    yuzuki:

    嘿嘿嘿。好少識得人畢左業之後會唔鐘意呢間學校的。

    垃圾仔:

    嘿嘿。聞說嘉道理山果間都唔差!

    cowmoo:

    my guess is, since there are 34 checkboxes, and you can get a full score ONLY IF you check all, which makes 3 points per check.

    Leon:

    你可以選擇再讀多次中學!

    Dra:

    有時候,被捉到,係因為捉到唔會有咩後果,所以懶得去躲。


發表迴響

