講男講女

2009/03/17

睇得多諗得多見得多,忍唔住要叉隻腳講兩句。

查實我生活圈子裏又不覺得港男港女問題嚴重,我又不曾遇過太多的港女。我知我知,我的sample population biased得好利害。

唔知點解腦裏面聯想到是Joel Spolsky的Finding Great Developers

The great software developers, indeed, the best people in every field, are quite simply never on the market.

The average great software developer will apply for, total, maybe, four jobs in their entire career.

The great college graduates get pulled into an internship by a professor with a connection to industry, then they get early offers from that company and never bother applying for any other jobs. If they leave that company, it’s often to go to a startup with a friend, or to follow a great boss to another company, or because they decided they really want to work on, say, Eclipse, because Eclipse is cool, so they look for an Eclipse job at BEA or IBM and then of course they get it because they’re brilliant.

簡單來說在一個莫道你在選擇人人亦能選擇你的市場裏,最好的貨物絕大部份情況不會出現在市場上。

反過來,能夠一直有工開的,要不是份工好需要佢,就是佢好需要份工,or both。

在市場上一直在投訴的,不如重新評估下自己,又或者轉去其他新興市場。

10 回應 to “講男講女”

  1. readandeat Says:

    哈哈哈﹗最後一句好。

    我也覺得成日呻份工的為何不轉工:一係不要呻,一係劈炮囉。

  2. 周游 Says:

    就不是囉讀食!! 我好怕人怨工作怨生活,得把口又唔肯踏出一步去試那堆人,從前在香港遇過不少。justin你周圍叻人多是福氣,祝你也不用搵工!

  3. 周游 Says:

    漏了,我知我也常唉嘆生活,不過我好叻潛完水泡返水面晒太陽,太陽便是你們:)

  4. Rick Mak Says:

    我認同wor, 但我不是great developer…..:( 自我檢討中。

  5. leona Says:

    說得好

    特別想回應新興市場一句–在其他方面,我不覺得"世界是平的"對我影響好大;但在情場,中國大陸這個新興市場真的令我好大壓力

    特別是,作為香港的女性,你的市場有人同你爭,而佢地既市場又未完全對你開放…

  6. sherry Says:

    新興市場係有機會,不過每個市場都有其特色,leona你都唔駛咁大壓力!好像伊斯蘭金融市場有很大吸引力,但可能有人會因為宗教原因而不和他們做生意——我估情場都是一樣吧!

  7. Dra Says:

    講得好!

    不過好驚,兩個月後我將要第一次在手上無工的情況下在市場上找工作...
    正如你所說
    最好的『貨/工』絕大部份情況不會出現在市場上,因為大家會好快手。

  8. cheryl Says:

    你快D番嚟啦香港個MARKET好需要你!!!!

  9. 許港生 Says:

    好形神俱備正既比喻,好一矢中的既道理。

  10. Justin Says:

    readandeat:
    不轉,係因為轉唔到。唯有接受現實囉。

    周游:
    嘿嘿。查實一直以黎都我有搵工,只係唔係從正常途徑啫!

    為生活而嘆息總會有,有人喜歡跟身邊人嘆,有人喜歡在網上嘆。嘆完,咪繼續努力囉!

    Rick:
    haha。其實上述既道理,放諸四海皆準。曾幾何時我日日浦講搵工既newsgroup,睇到超灰,但跟住有個高人指醒我,話呢班友日日咁得閒上網留言,就梗係搵唔到好工。

    Leona:
    查實呢,我响呢度見過既國內男學生,又真係不錯既!!!

    Sherry:
    深圳河都可以係宗教原因黎gar!

    Dra:
    係呀。同埋好貨,通常都會比人留住,唔會咁易流番出黎。

    Cheryl:
    我都話我要放眼世界!!!!

    許港生:
    謝!


發表迴響

