整mouse

2009/03/25

今日人言報練乙錚的評論幾好看,人們把當下的金融海嘯全都算在經濟學頭上了,然而這對經濟學家並不公允。金融學幾十年前從經濟學分支出來,現已成為獨立學科。不過,我們總愛把經濟金融精算等等算在一起,總之有個位出氣就好。

較貼身的例子就如,別人知我電腦系畢業,就會拿隻usb mouse話壞左叫我整,又或者,怪我不能醫治一部病入高肓的電腦一樣。

尊重知識產權,轉貼十分一:

金融風暴為虐天下,經濟學家後知後覺,並不令人覺得意外,最大錯誤在於把對市場經濟的信心不適當地投射到金融和會計專家這些經濟學的富親戚(rich cousins)身上,而對大企業內部非市場運作、對金融市場中出現的嚴重市場失靈,懵然不知。然而,「黑狗偷食、白狗當災」,現時最受撻伐的,是主流經濟理論。這就好比一座橋樑倒塌了,大家都怪罪物理學一樣。這固然不盡公平,但為何如此,經濟學家亦應反思。

金融出事 經濟孭鑊》練乙錚

6 回應 to “整mouse”

  1. leona Says:

    “別人知我電腦系畢業,就會拿隻usb mouse話壞左叫我整"

    同感
    別人知我做財經報紙,都會問我攞貼士
    而我係唔知既

    哎呀,我成日成篇文轉載,咪好唔尊重IP?
    要改啦要改啦

  2. gordon Says:

    haha 我都有好大同感
    cs畢業ge一定識整電腦,係股票行做一定有內幕tips…

  3. Kris Says:

    呵!咁RMS自命唔係經濟唔係金融而係科學(仲係science faculty而唔係ba),點算好呢?我又無比人問過科學問題喎!lol

  4. readandeat Says:

    你訂了人言報網上版?

  5. Justin Says:

    Leona: 嘿嘿。其實一向我都唔多理的,只係如果copy曬全篇文,又或者係淨攞條link响度,我驚會冇人睇啫!

    Gordon: 係囉。不過,我都係成日問啲讀account既好多唔一定關事既accounting既問題。

    Kris: 相傳係唔係貴系同人地合併?

    ReadAndEat: 對呀。基本上我淨係睇林行止練乙錚同余敢言。

  6. 匿名 Says:

    就如我公做石油生意就問我石油股買隻好!


發表迴響

