讓我搭一班會爆炸的飛機之豬流感特別版

2009/06/18

詞:yipjustin@JFK

就快坐CX
載滿客的飛機
染上流感啪埋特敏福

遇上靚空姐
佢叫我正經些
別降落之後跟佢尾

吃過飯get some tea叫個熱杯面黎
我食曬過後好滿足
你要是開心
就送出一個飛吻
出閘不如去飲杯野

又再坐CX
窄到震的機艙
為儲asia miles換戲飛

遇上惡空姐
佢叫我坐番底
咪嚇怕身旁的老野

放個尿打鋪機再眺望窗外雲
發現再有十幾個鐘
到埗那一刻
頓覺身餿口都臭
周圍啲人會怕左我

就快坐CX
載滿客的飛機
遇上swine flu之前被炸死

遇上靚空姐
我向佢攞facebook
佢說你冇病想創你

(完成於零九年六月十八日零晨四時紐約甘乃迪機場四樓大樓。花了約兩小時。還有六個鐘,慢慢等⋯⋯)

3 回應 to “讓我搭一班會爆炸的飛機之豬流感特別版”

  1. mingmanfred Says:

    哈哈你好野

  2. Roy Says:

    Well, 唔多Key囉……..(速逃)

  3. Justin Says:

    mingmanfred: thx 🙂

    Roy: 原來,填詞,真係,好很,難,的⋯⋯⋯


發表迴響

