夠薑

2010/01/12

難怪我咁鐘意你。

抵你發達。

NYT: Google, Citing Cyber Attack, Threatens to Exit China

9 回應 to “夠薑”

  1. tintinbright Says:

    我也是Google fans … 不過請留意wording “threatens" (希望不是擺姿態)… 與其處處受制肘, 不如退出, 賺少D唔洗死, 卻贏得好覺瞓, support … 不過loser卻是中國公民 😦

  2. Justin Says:

    我覺得,threatens只是談判桌上的姿態。

    咁大間公司,咁多聰明人响裏面,無理由會做一些無意義的事。

    姑且靜觀其變。

  3. Alienz Thame Says:

    自從Google.cn開台,我一直都唔係咁舒服,明明話no evil又做埋晒evil野咁你想點? 有小道消息話Google唔妥Google.cn好耐,話整臭個朵咁,可能有人離開左,跟手就有人黎一招撥亂反正卦。

  4. Justin Says:

    咁呢個世界都有樣野叫做necessary evil。

    那年google入中國時,我確是這樣想。

  5. cr Says:

    今早在official google blog也見到了,靜觀其變。雖然很可能以後會看到不想見到的結果。

  6. Justin Says:

    老子,cr:

    我覺得實有後著。可以買定花生。

  7. cr Says:

    🙂 有大批民眾去谷歌中國辦公室門口獻花……

  8. 小奧 Says:

    打開一個缺口也好,縱是一會兒


發表迴響

