慳錢計劃

2010/03/17

出國讀書,才發覺樣樣都是錢。去年初冬跟室友每人交左百幾蚊暖氣費,暖左兩個月,今年一月每人又交多百幾。常跟他笑言,不如番學系大樓住,那裏有水有電有沖涼房有煮食爐,年終慳番唔少。

每天總花上十多塊在學校附近買三文治買雞翼買凍啡走甜買凍檸茶,一星期七日圍起來便是美金一舊。

Subway一呎長面包最平賣五蚊,連稅五個四。一個一呎長夠頂四五個鐘,超唔好食,不過Subway又平又近,紀錄是一星期十條。正所謂物極必反,個幾星期冇幫襯過。

Burrito一條連稅六個幾,有飯有芝士有肉,幾好食,不過要行個幾字過幾個街口先到。

Au Bon Pain有勁貴唔飽沙律,冇胃口或冇屎疴時候食,差唔多七蚊。

十隻雞翼加薯條要八個幾,即叫即炸,即係要呆等。

老星特大杯凍啡走甜兩個九毫七,凍茶未加稅兩個三毫半。

一天,食兩餐,買多杯凍飲,便是十幾蚊。

雖然,我每日所花的,不過就是這區區十幾蚊。但我仍常思考怎樣可慳多幾蚊。

少在街上買飯買飲品is not an option,大大杯凍飲實在太好飲,絕對有助提高生產力。

所以,要找一些alternative choice。

老麥是個好選擇。兩個魚柳包三個三毫三,早餐兩個豬柳漢堡要蛋三蚊,雙層芝士孖堡一個一毫九,凍檸茶九毫九,凍啡兩蚊多少少。總計,要食飽的話,老麥平過附近街上食肆。

不過,老麥距離學系大樓有一哩多少少,一來一回要行大半個鐘。我時薪約九蚊,這樣不太化算。

解決方法好簡單。買架車便是。

普通日本車仔約莫25Miles Per Gallon,油價約三蚊。一加侖油夠來回十轉,即一轉只需三毫。

就當每日因此慳到三蚊。一年就是一千。

五年車齡日本車這裏約八九千。食老麥食夠九年就回本。回報期起碼快過高鐵。

絕對諗得過。

25 回應 to “慳錢計劃”

  1. Hana Says:

    瀕臨絕種乖仔!

    俾個Good你。

  2. Justin Says:

    竟然係咁?!好明顯我識得扮乖。

  3. Says:

    可以唔食:p

    我嗰時讀書都係日日蒲响studio做到天昏地暗,所以反而好鐘意去遠啲買嘢食,乘機抖抖氣...

    又或,好明顯我只係懶

  4. 大傻 Says:

    食老麥九年? 要計埋醫藥費喎.

  5. Justin Says:

    米:
    好明顯只係因為我想買車,乜理由都使得出。

    大傻:
    我平時响街買既,唔好得好多。

  6. Alex Says:

    How about cooking at home? It saves money and is healthier. It does save time to eat outside but it’s not quite good to your health if you do so everyday. Time is important, but health can be even more so… 🙂

  7. shumc Says:

    咁大個仔先識計呢條數,果然係少爺仔~


  8. 有得行係比你「局部」消化啲老麥…..小心Supersized Justin 🙂

    如果連運動都冇就要計定醫療開支……保重

  9. John Says:

    Don’t forget the insurance and car maintenance 🙂

  10. g Says:

    男仔係咪唔駛食菜(沙律個些唔計..)既呢? +_+
    好唔健康..俾我去外國,日日咁,皮膚、脾氣會超差..(好明顯我又用番女仔個套諗..)

  11. 周游 Says:

    或許,找個願意為你做住家飯的女人:)
    不是講笑,自煮最慳。

  12. Echo Says:

    買架單車啦,又平又唔食油,入場費又低。
    你食完老麥,佢幫你消脂,仲可以慳埋做gym既時間同成本,未來既保費又會低d…

  13. readandeat Says:

    吃足麥記九年?我估你未到九年就已經瓜咗了。死因可能是痴肥、心臟病、糖尿、腎病……

  14. Sherry Says:

    食麥記九年不如食subway九年,不過會悶死。
    其實我覺得subway一呎長面包有點恐怖,你竟然可以食足一星期!

  15. Justin Says:

    Alex: I cook dinner once every two or three nights. Time consuming is not my major concern as I couldn’t work very long time a day. But cooking is quite boring for me….

    Shumc: 你知我叫少爺仔?!!?請問閣下高姓大名?

    JLS: Every week I play like 2-4 hrs of intense sport.
    But I do agree that so many McDonalds is not good for health.

    John: Yes, I know, I am trying to mimmic the supporting arguments for 高鐵 of the government, that most operation costs are not neglected.

    g: 菜同沙律有咩分別?!
    皮膚梗係唔好啦,而家我面上好多粒粒。不過我有個與生區來既優點,就係一出世就注定唔使旨意靠個樣搵食。

    周游:或者找個可以包我三餐既都得!

    Echo:單車!!可以証明你係我既新讀者~~
    See this:
    https://yipjustin.wordpress.com/2008/09/22/破相/

    ReadAndEat: 又或者係比肯德基上校謀殺。

    Sherry: 我曾經何時真係覺得Subway好食的。

  16. W. Wong Says:

    「冇胃口或冇屎疴時候食」,好句!

  17. koala Says:

    做學生真係好慘, 真係要省錢的話, 只可以自己煮。啱啱嚟美國時, 少少人工自己都唔太夠用, 仲要養香港父母。 同老公兩個一到星期六就煮十個飯盒 放 freezer, 每曰帶兩個 for lunch,; 要出去食的話只會去 Mc 記買 3 個 dollar menu 包 平分。記得有次貪平去哈林買 on sale 嘅chicken breast, 打 開先知壞。又因為汔水極平, 所以成曰飲上引, 愈窮愈肥。一年後老公開始做嘢真係覺得好開心。不過幾個月後, 住好D, 揸好D, 食好D; 儲錢做業主….又要再節衣宿食。小朋友出咗嚟更唔駛講。Live in nanny + preschool 重貴過我人工。

    趁呢家single, 要洗好洗啦!

  18. 阿仔 Says:

    你肯定你唔會楂楂下楂左過隔離州,隔隔離州,隔隔隔離州?嘿嘿嘿。

  19. eric Says:

    最慳喺走去其他學系,去食開完會/party之後嘅所謂free food。一毫子都唔使!以前喺側邊嘅醫學院,一個星期都會有一兩次免費晚餐㗎。

  20. sophia Says:

    我這邊m記不便宜,食burger king分分鐘貴過外賣pizza。沒有星巴克,但幸好咖啡不貴。

  21. 老麥 Says:

    使乜。買部好少少既二手單車代步,1-200美元應該搞得定。食50-100餐老麥可回本也。

    仲未計賣出去的 residual value. 如果保養得好,要賣六七折難!

    計埋騎單車時的運動 Value, 抵到爛

  22. 菲妮媽 Says:

    你咁後生仲要係仔, 保險會比較貴。 我有個朋友, 男性未滿廿五, 個牌十八歲囉, 一架兩座新車, 一個月要US$100保費。


發表迴響

