從文字認識你

2011/03/25

這個word cloud好好玩:http://timc.idv.tw/wordcloud/zh/

圖中是敝博出現最多的詞語。好準。

所以話,我一向覺得世界應該係圍住我來轉。。。

如果有人唔google都知「從文字認識你」既出處,我地就係朋友。

近來閉關寫畢業論文。

書讀得少。諗頭也少。所以無野好寫。

8 回應 to “從文字認識你”

  1. c Says:

    好似好好玩,我又在試,但好似要load好耐咁既?

  2. c Says:

    又,yeah!! 我們是朋友。

  3. Esther Says:

    哈哈 朋友 ~ 我舊雲最大0個個字, 同你的一樣~

  4. Alex Says:

    Opposite of you, the most frequent word on my blog is “you".

  5. Geoffrey Says:

    My most frequent word is ‘We’ – also in Chinese.


發表迴響

