追渣沽

2007/07/04

馬沙話佢已經收到書,唔知我果本幾時到呢?!

另, 嗱,渣估都出左書,《人在中環》還會遠麼?

如果不怕起雞皮, 容我說:「很榮幸曾與你在精神世界上相遇過……

4 回應 to “追渣沽”

  1. 馬沙 Says:

    以我所知……《人在中環》….快將推出….呵呵….

  2. Karen Says:

    若然《人在中環》同埋《馬沙筆記》都出埋書, 咁……

    小blogger變成大writer之期不遠矣!

  3. Justin Says:

    馬沙:果然係近水樓台,有內幕!

    Karen: 我都想呀!

  4. 馬沙 Says:

    Justin,

    絕對冇內幕,我見早個星期有出版社譤請ck兄,我估吓…….有錯ck兄唔好打頭 >_


發表留言