十六件事

2009/01/23

一、自大又自卑。識得我耐既都知。甚至識我冇耐既都知。

二、懶。可以唔做既就通常都唔會做。如執房同洗碗同洗衫。

三、short-term memory超差。一直唔明點解人地可以記住對家打過果十幾隻牌。

四、怕瑣碎同重覆。唔好要我重覆做同一件事,我會悶死。所以咁鐘意番學。不過千祈唔好叫我教書。

五、錢不是不重要。但不是很重要囉。五千萬同五億對我來說沒有分別。我肯定自己一世冇發達。

六、會衡量得失。我可以做野唔收錢,但最好可以寫落CV。唔可以寫落CV既,就要夠多錢。

七、唔鍾意講野。我prefer唔講野,講野好用腦,好攰。我講野時,背後總有原因。

八、怕/唔鍾意打電話。原因同上。有時我肯講電話,其實已好俾面。

九、我要大量獨處時間。

十、自少又矮又細粒。廿二歲時還抱住一絲有第二度發育的希望。

十一、大食。跟體型不合比例地大食。最近紀錄是鯨吞了隻五磅半的龍蝦。

十二、人馬座。千祈唔好管我。只會適得其反。

十三、要管我唔係唔得。但唔可以係coercive。願意臣服於我覺得勁過自己既人。例如我老細。

十四、我鍾意做既野,就自然會朝思暮想做得好。唔鍾意做既野,會dun give a shit。令我鍾意做一樣野,好簡單,提供足夠incentive。

十五、鍾意比較。贏輸唔太重要。樂意給對手技術性擊倒。咁就可以向對手偷橋。我超鍾意高長勝。

十六、失眠。起身兩三個鐘後個腦先開始運作。但係夜晚好耐先可以cool down,一訓低就超多野諗。失眠好煩。

11 回應 to “十六件事”

  1. 周游 Says:

    from facebook right?

  2. kane ho Says:

    I am in the same situation as you (No. 16)

  3. Kris Says:

    人馬座is vvvvvv good.
    12/13/14真係好似個個都係咁。

  4. Hana Says:

    雖然你好年輕但都想同你講聲:祝牛年好運隨身!

  5. Says:

    哈哈。點解有好多都 apply to 我既!! 😛

  6. sidxx Says:

    我最同意14。想做得好件事我真係會成日諗架, 

  7. Justin Says:

    周游:對對對。已經在facebook出現了好一段時間。

    Kane: 你仲有冇發現,同一啲唔知失眠既人講呢個問題,佢地完全不能理解。

    Kris: 嘿嘿!!!我一向都話人馬座超好用。

    Hana: 大家咁話。牛年快樂!

    雲:係?不如你又寫!

    sidxx: 係呀。所以我覺得,只要有興趣,就乜都得。

  8. leona Says:

    哎,正想落個留言,你已覆了!

    我覺得4/5/6的想法,許多同輩的人都有類似傾向(不能重覆做同一件事;對錢的著緊程度與長輩很不一樣),很有共嗚。
    你的想法/個性,真的很typical :)

    第十六點,我和你一樣。
    我可以好像蔡東豪那樣,晨早四點起身寫作,但不能在晚上寫作,否則一定會整晚輾轉反側,有排不能cool down。

  9. 揚眉 Says:

    恭喜發財!

  10. 雅兒 Says:

    除左我唔係人馬座
    我以為你描述緊我…

    (Re: 第15點 – 我以為我很怕比較, 但其實我每天每時每刻總是不斷地在心裡跟人比較, 然後經歷自卑又自大的第n次循環)

  11. Justin Says:

    leona: 晨早四點起身寫作。我也嘗試過。也是在讀完蔡東豪的書後。不過,很難,起床以後兩三個鐘還在魂遊太空,不久就放棄了。

    揚眉:大家咁話!!

    雅兒:哈哈!!比較也未嘗不是壞事。起碼,不斷比較,會提醒自己要進步。


發表留言