看圖識字

2008/04/24

張某傳來疑似不雅圖片乙張。

講真,讀左七年男校,七年以來既午飯都在咸濕笑話中度過,如果冇能力响短時間內將一樣野同性扯上關係,跟其他同學溝通就會好有問題,處理得唔好既話甚至會比人排擠。

一睇呢幅圖,心諗:「嘩,乜個designer咁大整古!」那個政府機構既官員又未免太過戇直,冇奶油咁都睇唔出。

呢樣野叫Subliminal message,就係將啲想宣傳既野收响其他媒界入面,正常黎講好難發現,之但係我地個腦度事實上又儲住左呢啲message,慢慢心底裏就無意識地潛而墨化咁信左果樣野。

二千年美國大選,布殊對戈爾,响布殊既競選廣告裏面曾經閃過RATS幾個字,之後出現過一些爭議,指控布殊試圖洗人腦。最簡單既藉口當然係話純粹巧合啦,但係佢地選舉用幾千萬美金做宣傳,花左咁多錢請顧問,咁都發現唔到真係搵鬼信咩!

不過都好,就咁樣,我呢個遠在天邊既人都知道前宗主國有個部門叫Office of Government Commerce.

10 回應 to “看圖識字”

  1. 黑人 Says:

    正喎,我諗在年輕人當中一定流傳得好快

    係咪 self help 團體來的?

  2. 權權 Says:

    Isn’t that your country?

  3. circle Says:

    我笑了 XD

    以後網絡上除了 orz 外, 還會多個 OGC XD

  4. Says:

    你唔講,我真係唔會留意到幅圖有嘢。

  5. Justin Says:

    黑人:今日見好多人都講緊。

    權權:係都唔敢認啦!而家咁多憤青,容乜易俾人話我係漢奸!

    Winson: 哈!之但係佢地既目的同後果岩岩係對調既。

    嘉:因為你唔係讀男校麻。

    讀寫:你係岩岩起身定係好似我咁未訓?

  6. readandeat Says:

    我當然是早睡早起個隻啦。你也很早睡喎。

  7. Justin Says:

    我一向都出名早訓gar la~

  8. 黑人 Says:

    http://hk.youtube.com/watch?v=Ubwcl4P_uwg

    忽然醒起,youtube 都有類似的東西


發表留言